تبلیغات چیست؟

تبلیغات نوعی ارتباط است که به طور مستقیم با مصرف کنندگان در نظر گرفته می شود. هدف کلی تبلیغات افزایش مصرف یک محصول یا خدمات ، بهبود تصویر یک نام تجاری یا تغییر مکان مجدد آن در ذهن مصرف کننده است. در تمایز بین بازاریابی و تبلیغات ، تبلیغات بخشی از بازاریابی است ، به طور خاص در استراتژیهای تبلیغاتی.

امروزه ، بازاریابی دیجیتال و تبلیغات دیجیتالی هنگام ارتقاء محصولات و خدمات جدید ، حتی بیشتر از رسانه های سنتی ، ضروری هستند.

 

8 قالب تبلیغاتی
تبلیغات بومی: این نوع تبلیغات در محتوا یا پلتفرمی که در آن منتشر می شود ادغام می شود بدون اینکه ناوبری قطع شود. اگرچه روشی مناسب برای غلبه بر چالش مسدود کننده های تبلیغاتی است ، اما باید ارزش واقعی را برای مشتری به ارمغان آورد تا بتواند یک شکل مؤثر از تبلیغات باشد.
بازاریابی ایمیل: همانطور که اشاره کردیم ، تبلیغات تابعی در بازاریابی است ، بنابراین نباید جای تعجب داشت که بازاریابی از طریق ایمیل در واقع یک تکنیک اساسی در تبلیغات است. این یک مفهوم مرتبط در هر دو زمینه است.
تبلیغات اجتماعی: تبلیغات در شبکه های اجتماعی به مارک ها امکان می دهد تا هر دو به مخاطبان بالقوه میلیون ها کاربر ، و همچنین مخاطبان دقیقاً هدفمند دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر محبوب ترین تبلیغات اجتماعی عبارتند از آگهی های فیس بوک ، تبلیغات اینستاگرام و تبلیغات توییتر ، اما سایر شبکه های اجتماعی مانند اسنپ چت و پینترست گزینه های جالبی دارند.
تبلیغات نمایشگر: نمایش ها هر عنصر تبلیغاتی بصری مانند بنرها و نمایش های بازشو است که می تواند در صفحات وب ، پورتال ها ، وبلاگ ها و غیره قرار گیرد ، این نوع تبلیغات با استفاده رایج از مسدود کننده های تبلیغاتی به چالش کشیده می شود ، بنابراین مهم است اطمینان حاصل کنید که نمایشگرها مزاحم نیستند.
Retargeting Dynamic: این تکنیک با نمایش تبلیغات سفارشی بر اساس رفتار قبلی کاربران ، یک قدم جلوتر تبلیغات را نشان می دهد. این کار با جمع آوری اطلاعات در مورد کاربران از طریق کوکی ها انجام می شود.
SEM: کمپین های SEM مبتنی بر انتشار آگهی در موتورهای جستجو مانند Google است. سپس تبلیغات بر اساس آنچه جستجو می کنند ، به کاربر نشان داده می شود. هدف قرار دادن صحیح کلمات کلیدی و داشتن صفحه فرود بسیار مناسب برای موفقیت SEM ضروری است.
تبلیغات تلفن همراه: امروزه تقریباً تمام تبلیغات آنلاین باید برای دستگاه های تلفن همراه طراحی شوند ، زیرا در آنجا کاربران بیشتر وقت خود را صرف مرور می کنند.
فیلم آنلاین: ویدئو به دلیل توانایی انتقال ایده ها و احساسات بسیار موثر است. این ماده CTR بالاتر از تبلیغات دیجیتال سنتی تولید می کند و پتانسیل ویروسی بسیار خوبی دارد.
همانطور که می بینید ، گرچه ممکن است شباهت های زیادی با یکدیگر داشته باشند ، تبلیغات تابعی در بازاریابی است. هیچ کس نمی تواند کاملاً بدون دیگری وجود داشته باشد. امیدواریم تفاوت بین بازاریابی و تبلیغات را پاک کنیم. به ما اطلاع دهید که شما چه فکر می کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *